5.15.2010

15 maj 2010

Jag önskar jag kunde sätta fingret på vad det är, är det pga det dåliga vädret, att jag inte ätit godis på över 3 veckor, att jag inte klarar bossen i super Mario eller är det ngt helt annat??

En blandning av allt kanske, jag bestämde ju mig för ett tag sedan att sluta se på mig själv och inte vara nöjd. Varje morgon när jag vaknade bestämde jag mig för att le och känna mig nöjd och vacker, det funkar måttligt bra kan jag säga.. Det är så jobbigt när jag inte kan styra mina egna tankar, att den positiva inställningen inte kan få skina igenom även när det regnar ute..

Jag är så frustrerad över min arbetssituation och min jävla bekvämlighet, så idag har jag ett mål. Söka jobb!! Jag vill ha ett nytt jobb och jag vill flytta.. 

Det som är bra, bestående bra, är min älskling, min kära syster och mina vänner.. 

Jag hatar regn!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar