5.03.2010

100430 100501 100502

100430
Det blev en lugn fredag kväll med god mat och film. vi eller rättare sagt min pojkvän sålde sin dator i fredags kväll och köparen ringde efter det ca 3-4 ggr för att han inte fick igång internet :) Shit va vi tröttnade efter ett tag, man får ju lite magkill när de ringer flera gånger. Men till slut visade det sig att köparen inte hade gjort på rätt sätt helt enkelt :)

100501
Morgonrutin på ca 1 timma och 30 minuter, sedan satt vi i bilen på väg till Göteborg och våra vänner där. Det blev en sväng på stan för mig och Sandra, jag hittade inget som jag ville ha tyvärr. Sparade pengar :) Haha som jag spenderade igår ist..

Vi grillade, spelade yatzy och ngt kortspel som va himla kul men jag kommer inte ihåg vad det hette.. Natten delade jag och min käresta i en säng på knappt 90 cm :) Det var några år sedan vi gjorde det senast.. Vi kund eju sovit på var sitt håll, han på soffan i källaren och jag i sängen men vem vill sova själv??

100502
Vaknade runt 9, fick frukost och god juice.. runt 11 var det dags att packa ihop oss och åka mot skara för att äta middag med hela pojkvännens familj och titta på det nya tillskottet i familjen.. Lilla Elsa :) Så otroligt supersöt..

Vid 15 tiden drog vi oss hemåt, jag åkte till maxi en sväng och handlade.. Sen tog vi fram inlines och cykel och begavs oss ut på farlig träning :) Haha!! Vet inte hur många gånger jag var nära på att ramla, det är ju så sjukt svårt att bromsa..

19.00 Gossipgirl
20.00 Pacific
21.00 Old dogs - John travolta och Robbin Williams :) Den va så grymt bra!!

Sammanfattning - UNDERBAR HELG :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar