2.03.2010

Tankar

Har ni tänkt på hur skönt det var innan man kände sin kärlek helt och hållet. När man inte visste allt om personen, allt ifrån dåliga vanor, hur mkt dom blöter ner i badrummet efter de har duschat, lägger nycklarna på bordet eller har för många tjej"kompisar" på facebook.. Återigen detta facebook tjafs, men det tar ju för fasen över vardagen.. Jag försöker att bara (nu när jag jobbar och int ehar tillgång till det på jobbet) kolla det max en gågn på kvällen eller helst inte ens sätta igång datorn när jag kommer hem.. Det är ju så förbannat osocialt och bidrar till svartsjuka.. Där finns en massa gamla flirtar och kanske tom gamla ex och vem mår bättre av att dom spökar runt där och kommenterar och "gillar statusar"?? Inte jag iaf..

Ibland önskar jag att jag kunde ta bort vissa minnen, låtsas som att de aldrig hänt..
Och vissa saker som jag vet hade jag mått mkt bättre utan. Undra varför man ska gå igenom vissa saker? När förlät du mig för det jag gjorde mot dig? Hur lång tid tog det?

Tänker tillbaka på den tiden när man var "felfri", när man inte visste allt om varandra, när det låg spännig i luften vid varje nytt möte.. När kyssarna kunde vara timmeslånga och man inte kunde hålla fingrarna ifrån varandra.. Hmm nu tycker ni att det låter som att jag beklagar mig och som att mitt förhållande är helt platt, men så är inte fallet.. Jag får en hejdå puss varje morgon innan jobbet och en godnatt puss varje kväll innan jag somnar.. Och där emellan så har jag min bästa vän hos mig varje dag och han är nog så kramgo och kelig och totaltokig..*ler* Ni skulle bara veta :) Men jag saknar ibland, bara ibland lite extra pirr i magen..*ler*

Som första gången vi sågs igen efter att inte ha hörts på över fyra månader, det är vad jag kallar pirr :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar