2.11.2010

In time

Ja den här morgonen började bra även fast nattsömnen inte var lika strålande som den brukar vara. Det blir konstigt nog så när det är en person mindre i sängen än vad det brukar vara..

Men 7.30 gnuggade jag sömnen ur ögonen och steg upp :)
Och 8.24 var jag klar för att gå, dock utan frukost i magen för kylskåpet gapade tomt tyvärr..
Så det blev en sväng förbi Bröd&Bönor för att köpa lite nybakt bröd och en kaffe, kaffe har jag inte druckit på jag vet inte hur länge, men då Josefin rekommenderde deras kaffe så kände jag mig tvungen att prova.. Helt ok för att vara kaffe men det lär inte bli ngn ny vana:)

jag var på jobbet redan kvart i 9 och det känns som att jag kommer att ha en väldigt skön dag idag..
Det blir en lunch med Nisse och sedan kommer min kära syster till stan i em. Så det blir väl en fika också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar