2.03.2010

läskig natt

Somnade som vanligt i soffan, mitt i House självklart *suck*
Blev väckt runt 22 och släpade mig in i sovrummet, kom på att jag glömt att ta mitt penicillin och letade reda på dom.. Lat och trött som jag var struntade jag i vatten och svalde bara tabletten som den var.. Sen somnade jag på 2 röda *ler*

Vaknade med ett ryck vid 23 tiden och kippade efter andan, men det var som att luften inte räckte till..
Jag hade ett tungt tryck över bröstet och det var svårt att andas, rullade ur sängen och hämtade vatten i köket.. Men min puls skenade fortfarande och jag kunde inte lägga mig ner och slappna av igen.. Tänk om jag inte andades alls nästa gång.. Jag låg vaken i säkert över 2 timmar och vågade inte blunda och somna om..

Det sitter fortfarande som en klump i bröstet, andnigen är ok men det känns som att ngt satt sig fel..
Aldrig mer piller utan vatten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar