2.25.2010

Att köpa lycka!

Må låta konstigt och ganska omöjligt. Men det beror ju helt och hållet på vad som gör en lycklig :)
jag har en lång lista med saker som jag vill köpa nu när det äntligen har löandat lite pengar på mitt konto, men först ska det betalas hyra, amortering på lånet, mobil, mbb, skuld till mamma osv.

Men det som blir över (förutom det jag ska spara) ska jag försöka spendera på bästa tänkbara sätt, kan dock bli svårt.. Jag vill ju ha så mkt och jag har ju väntat så länge på att få unna mig lite saker..

Den där snygga skinnjackan på Vero Moda, parfymen från Juicy Couture, ett Wii med Super Mario, nya skor, ny jacka osv osv..

Får nöja mig med ngt litet och spara pengarna till en resa istället..
Vi har pratat om Grekland i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar