2.18.2010

En vecka kvar

Ja till lön alltså!!
Jag lever just nu på pengar som inte finns, och det börjar bli svårt..
Det finns ju så mkt som jag vill göra och så mkt som jag vill kunna köpa.
Massa god mat, en ny dagcreme och kanske en skönhetsbehandling :)

Dagen bjuder på jobb fram till 18, sedan en kväll hemma i soffan med mackor, te och hyffsat dålig tv..
Halv 8 hos mig och Vampire diaries..*ler*
Låter som en toppenkväll..

Skönt med freag men om jag ändå ska jobba på lördag så spelar det inte så stor roll iaf..
Neggo!!!
Jag vet men det känns som att vara fast i ett ekorrhjul, inga förändringar i landskapet runt om mig..
Samma sak varje dag, jag måste verkligen skaffa mig ngt efterjobbet syssla..
Jag vill gå ut och promenera men inte i detta väder..

Hmm tar resten av dagen till att fundera på vad som är viktigt för mig och hur jag ska ändra på min vardagstristress...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar