9.25.2008

Torsdag - sista i Skövde...

Jag måste bara säga att jag verkligen kommer att sakna Ventelo,
tack till alla er som gör detta till en så bra arbetsplats.
Ni har helt klart förgyllt den tiden som jag ha jobbat här..


Bettan - Du är helt underbar..
Tack för den fina presenten (en supersöt rosa penna)


Igår var sista gymnastik passet,
och det avslutades med massa kramar
och några tårar på bussen hem..


Christina - från Wilhelmina
Mikaela - charmtroll
Sara - med de bruna ögonen
Julia - hur då?

Jag skulle nämna alla men med så många nya gymnaster
och mitt minne för namn så blev det lite svårt.
Men ni är superbra allihop!


Jessica - du vet att jag tycker att du är toppen hoppas jag
Helene - det är tur att föreningen har dig, så att det händer något

Bild från sista uppvisningen.

1 kommentar: