9.13.2008

Skoskav och recovery drink á chocolate

Känner mig grymt duktig just nu, har varit och solat samt power promenixat ca 40 min och klockan är inte ens 12. Plus att det är lördag..


Var rätt seg igår efter allt städande, trippen till Skara och sen sola samt en power promenix på det.. Så det kanske inte var så konstigt att jag slocknade så tidigt, filmen på tv va ju inte för bra heller (The Island), fast Scarlett var ju het iaf..


Har ett odefinierat humörsjunk idag dock, känns i hela kroppen.. Som vanligt beror det väl dock inte på en utan snarare 100 olika saker. Allt är verkligen upp och ner just nu, bor i Skövde håller, på att flytta till Göteborg, jobbar heltid och på det så har jag helt underbara känslostormar. Hoppas bara Helena står ut med mig :) Men om jag bara kommer iväg, börjar skolan och får lite rutin i varadagen så löser det sig nog med tiden..


Var hemma i Skara igår och hämtade lite saker som jag glömt. Det är inte klokt hur tom min lägehet är, det ekar nästan.. Kommer sakna den något så grymt, kommer ju liksom antagligen aldrig att bo så bra igen. Men jag får väl ha det som mål så har jag iaf något..


Min underbara garderob som jag tyvärr inte kan ta med mig..

Vadå tomt??
Utsikt över trädgården från mitt stora fönster..
Mitt fina kök..
Kaos blir det när man har för mkt saker..Alla mina grejer som ska fraktas till Göteborg.


Har även börjat läsa, SPELET av Neil Strauss, lovar att uppdatera om jag lär mig ngt värt att veta.. Ska iaf bli väldigt intressant att se hur män tolkar, leker, ljuger och spelar för att få ligga, eller få något mer..

Resten av dagen blir nog iaf lugn, ska träffa Denise för en fika senare. Tills dess planerar jag att ligga på soffan och läsa, sova och äta massa gott..

2 kommentarer:

  1. hahah du kommer aldrig att förstå själv "spelet" gumman.

    SvaraRadera
  2. hahah du kommer aldrig att förstå själva "spelet" gumman.

    SvaraRadera