9.02.2008

GLAMOUR


Sitter på jobbet och öppnade precis nya numret av GLAMOUR,
massa höstfynd, roliga reportage, mode och ett GLAMOUR weekend shoppingkort med rabatter 26-28 september 08.
Är så imponerad av att det gäller efter att man har fått lön för en gång skull =)


Jobbet är förövrigt sig likt, samma trevliga arbetsmiljö, alla underbara människor som jobbar här, frukt till lunch och en uppsjö av vaniljté under arbetsdagens 8 timmar..

Mycket att fixa innan flytten, alldeles för lite tid, som vanligt.
Men adressändringen är gjord och bekräftad, så från 15/9 är jag Göteborgs bo på papper.. Knappt det heller egentligen eftersom jag bor ca 2 mil utanför..
Men jag är iaf inte längre Skara bo =)
(Inget negativt med det, Skara är en underbar men väldigt liten stad)
Så nu ska det fixas boxerpaket, så jag kan se på tv.
Min underbara pappa kommer nog att fixa lägenheten under vecka 37, dvs sätta väv och måla m.m. Älskar dig för det.. Och mycket annat..

Så just nu känner jag mig lite hemlös, försöker flytta ut från lägenheten och in tillfälligt till Helena under tiden som jag jobbar i Skövde. Känns lagom onödigt att hålla på att pendla..
Men även det tar ju tyvärr tid, att det ska vara så svårt att packa en resväska och flytta den från en lgh till en annan.. Kan det vara lite flyttångest tro?

Nu är det iaf snart lunch, idag blir det nog färdig lasange från Dafgård, lagom äckligt..
Ikväll blir det en långfika med Ida, på Pim's skulle jag tro, varför ändra ett vinnande koncept liksom..*ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar