9.22.2010

Ondsag betyder mitten på vecka

Och det känns som att det är närmare helg än jobb..
Vilket är väldigt skönt då det just nu är mega fakturering och telefonen ringer på hela tiden..

I helgen bär det av till Stockholm, vi åker upp redan på lördagen för att ja iaf jag ska kunna shoppa lite :)
Sen är kryssningen på söndagen, vid 18.00 avgår båten eller fartyget kanske man ska säga, det är ju en enormt stor båt.. Det ska bli så himla kul, en minisemester för mig och min andra hälft..

Och jag fick ett himla kul sms från min mamma igår kväll, men jag väntar med att skriva om det tills dess att jag vet att det kommer att hända. Men jag kan avslöja att det innebär en massa shopping och trevligt sällskap, om sällskapet kan hålla sams :)

Jobba jobba jobba..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar