9.01.2010

dagen som började så bra...

Fick precis besked om ett jobb som jag sökt och så gärna ville ha.. Mer än ngt annat faktiskt.. Men tjänsten hade gått till ngng annan, som vanligt när man verkligen vill ngt och vet att man kommer att vara så otroligt grym på det så bara det sveper förbi en..

Jag känner för att skrika men vad hjälper det?
Jag får inte jobbet iaf..

Känner bara en sån stor besvikelse, på mig själv.. Om jag bara hade tagit tag i vissa saker på en gång eller om jag hade varit annorlunda, eller uppträtt annorlunda. jag känner mig alltid så tillgjord när jag går på intervjuer och blir utfrågad. Det känns som att det är förväntat att jag ska svara på ett visst sätt, fast jag vet inte om ajg gör det rätt..

Ska försöka att inte gräva ner mig i depp för då orkar jag nog inte med resten av veckan.

Show must go on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar