5.16.2011

Sugen på massage?

Jag gjorde iordning vårt lillarum igår, vi kallar det så av ngn ännu okänd anledning :)

Så iaf nu är det ett miniSpa :) / kontor..

Boka behandling genom att maila: angberg@hotmail.com
Skriv: Boka behandling i Subject.

Jag kan för tillfället erbjuda
- Ryggmassage 30 minuter - 250 kronor
- Helkroppsmassage 1 timma - 450 kronor
- Brynfärgning - 80 kronor
- Fransfärgning - 100 kronor
- Frans- och Brynfärgning - 160 kronor (inkl. brynplockning - 250 kronor)
- Brynplockning - 150 kronor
- Ansiktsbehandling 45 minuter - 350 kronor
(hudanalys, rengöring, peeling, ansiktsmassage, avslutande creme)

Jag är diplomerad och auktoriserad hudvårdsterapeut, jag har gått på Elisabethskolan i Göteborg och har ni några som helst frågor så tveka inte att höra av er.

/Angelica

1 kommentar:

  1. hej. jag ska börja läsa på elisabethskolan nu i höst och är jätte nervös, kan du inte berätta lite om skolan, har jag något att vara nervös över, hur är lärarna och hur känner man sig när man studerar där? mycket tacksam för svar. mvh

    SvaraRadera