5.13.2011

Fredagkväll med efterföljande jobb-lördag..

Men vad gör det när jag har hittat mina nycklar, i den dumma bilen hade dom gömt sig. Tyckte dom var bra, typ: korkade angelica som inte hittar oss när vi ahr gömt oss i bilen på ett kass ställe..

Nu ska jag sätta en beeper på dom så att jag kan hålla bättre koll, eller så låter jag dom hänga i hallen resten av livet..

Det har för övrigt varit en lugn dag, försöker öka försäljningen av REN skincare på jobbet men kundunderlaget är inte tillfredställande just nu.. Sålde iaf ett startkit för känslig hud idag och planterade ett frö hos en av mina favvokunder. Hon är så söt och trevlig, jag önskar att alla kunder kunde vara som henne, glad och pratig och intresserad..

Nu ska jag ta tag i JAK jag har fått ngn jäkla konstig avgift på 20 kr som ajg inte fattar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar