5.12.2011

Academy - DocMorris

En heldag på Scandic och massa ny info och nya produkter!

För alla er som gillar REN så utökar vi nu i maj med två härliga seum! Och i september kommer en ny serie med undebara AHA syror som gör under för grå och glåmig hud som behöver lyster och piggas upp..

Denna fantastiskt underbara produkt fick vi med oss hem,
 förutom känslan och dess genuina egenskaper så har den dessutom en helt fantastisk doft..
Kom in till mig på DocMorris eller gå till ngn av mina kollegor runtom i landet så berättar vi mer..

Detta serum är för dig som känner ett extra behov av fukt, en ren fuktbooster!
När dagcremen inte riktigt räcker till..

Och så höstens nyheter en hel serie för lyster och antiage.. Wohow!!

Jag håller mig kort för jag har en "jag orkar inte blogga period, för jag vet inte vad jag ska skriva".. Fast jag har massor att skriva, jag skulle lätt kunna författa en hel bok men det är för mkt tankar just nu..

Jag kan ju iaf avslöja att vi nu äntligen har fixat en ring till Jonas och att vi även har satt datum för vårt bröllop :)

Jag gjorde min andra laserbehandling igår, LHE laser är det hon jobbar med, ett lite större munstycke så det går fort och är inte superjobbigt men jag skulle ju gärna vara klar nu.. 


Bilderna från REN är lånade från REN:s hemsida..

Ha en underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar