9.12.2010

När livet är som bäst

Då går Angelica 5 km på berget efter frukost, njuter på Arena badets hamam och bakar bullar och morotskaka.. För övrigt så är jag nu helt slut och kommer förhoppningsvis, trots den hårda sängen, att sova som en stock i natt..

Då det inte går att föra över bilder från min mobil får ni fantisera om hur underbart goda min nybakta bullar ser ut, hur dom doftar det håller jag för mig själv.. Hade knappast fått behålla några bullar annars..

Det enda som egentligen är fel med denna dag är att det är söndag och redan kväll, imorgon är det jobb(igt) igen.. Låter tankarna vandra till spanska studier på spanska solkusten, men vill inte åka själv.. Någon annan som är sugen på San Sebastin??? Typ 3-4 månader, plugga ca 4 timmar om dagen och sedan njuta av sol, stränder och förhoppningsvis surfing..

The Beach of San sebastian

The Town..

1 kommentar: