9.15.2010

Din kötid är 25 sek..

Är det inte otroligt att det alltid är ngn form av väntan i våra liv?
Om det är inte är en kö, så är det kanske ett sparande till ngt, en längtan att få göra ngt eller en väntan att få träffa någon..

Jag skulle vilja ha friheten att gå förbi kön ibland, att bara stunta i det hela att vänta på min tur..
Undra vad som krävs för att slippa köerna?
Är det pengar och makt bara, eller går man även från fall till fall?

Nu ligger kötiden på 23 sekunder.. Och det är dags att fortsätta jobba för att få gå hem, vänta för att få göra det jag egentligen vill göra med mina dagar.. Jag vill hitta ett sätt att inte bara leva ut på helgen..

Igår levde jag lite mer än vanliga vardagskvällar, jag tog mig en lång promenad, diskade, fixade tvätten, tog en lång dusch och låtsades att det var fredag.. *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar