9.15.2010

Min pojkvän

Nämner ju inte honom så ofta här och det beror på att han helt enkelt inte gillar att omnämnas så här :)
Men jag bara måste berätta en sak som hände igår..

Jag gick ut för en promenad runt 19-tiden och räknade med att han skulle vara och spela korpenfotboll när jag kom hem. YES! Några timmar för mig själv :p

Men vi möttes i trappuppgången när jag kom hem och han meddelade att matchen var inställd men att de skulle dra och lira lite på skoj ist. Klockan var strax innan 20 och han brukar i normala fall vara borta max en timma..

Så jag tog tag i tvätten, fixade lite i lägenheten och tog en lång dusch, var klar strax innan 21, lagom till The Mentalist.. Ingen Jonas hemkommen än..
Klockan blev kvart över och 20 över, började undra om det hänt ngt.. Men sen vill jag ju undvika att tjata, vill han spela fotboll halva natten så får han väl göra det..

21.40 så kom han hem och sa (inte ordagrant)
"Hej! Förlåt att jag är sen.."
Jag svarar: Det gör inget bara du kommer hem någon gång..
"Nä men jag ville ju vara hemma med dig eftersom jag åker imorgon och är borta.."
(Jag sitter och fånler i soffan, gud va gulligt :))

Bara funderar över..
Förlåt..
Be om ursäkt för att man är sen när man inte sagt ngn tid?
Är jag en hård person eller oförståede??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar