8.03.2009

En insats för oss kvinnor...

Idag känner jag mig lite starkare än jag har gjort den senaste veckan och jag måste tacka en väldigt fin människa för detta..
Emma, tack för att du valde att prata med mig och hjälpa mig att reda ut mina frågetecken.. Hoppas jag gav dig det du behöver för att gå vidare och leva som du förtjänar..
Vi båda förtjänar någon som älskar oss och som bryr sig om oss och inte ljuger för oss..
Tack för att du gav mig det lilla extra som jag behöver för att klara detta och se framåt...

Vi kan inte alltid vara starka men vi kan alltid välja att agera rätt mot våra medmänniskor..
Allt vi gör påverkar andra och får alltid någon form av konsekvens..
Vi kan inte handla utan att tänka på vad vi utsätter de som vi har runt omkring oss för..

Jag vet att jag förtjänar mer nu, jag förtjänar att bli älskad..

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig Angie, och jag beundrar dig som fan! skönt att ni båda fick reda ut saker och ting. Svinet kan googla empati, lojalitet och medmänsklighet och kanske lära sig ett och annat...

    SvaraRadera