8.11.2009

Chocken börjar lägga sig..

Det börjar sjunka in nu.. De första tårarna på över två veckor rinner just nu nedför mina kinder.. En tomhet sprider sig i min kropp.. Men också en lättnad..

Det har och kommer betyda mkt i mitt liv, det kapitel jag nu avslutar för att börja på ett nytt..
Det sägs att det tar hälften så lång tid att komma över ett förhållande som det varade..
Undrar då hur jag ska räkna..

Så många minnen att jobba mig igenom, så mkt som sades och gjordes..
Jag är inte bitter, det finns en mening med allt som sker..
Jag hoppas framtiden bär på ett ljus som aldrig förut setts...

Tack för det jag fick och det jag gav..

Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted...

2 kommentarer:

  1. Lider med dina tårar och skulle gärna finnas där och torka dem. Men även om tårar gör ont ger de lite lärdom och förhoppningsvis lite vishet eller ny kunskap inför framtiden...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snart kommer jag hem min älskade vän! Då får du gråta ut hur mycket du vill och behöver... sen tar vi nya tag! 'til then stay fabulous. :-*

    SvaraRadera