10.20.2010

Move

Ja det är väl det som står högt på listan "att göra just nu"..
Me and me Love behöver ett nytt hem i Göteborg.

Me har fått ett nytt jobb och jag ska börja redan i slutet av november :) Jippi!!!
Och det innebär ju att vi har ca 1 månad på oss att hitta ett bra boende, inget tillfälligt helst.
Vi planerar att köpa en lägenhet och ska nu bara komm överens om vart i staden eller utanför vi vill bo.
Jonas säger Gårda jag säger Linné, Haga, Vasa, Eriksberg eller Älvsjöstranden.
Men så är det ju så att Jonas kontor ligger i Gårda och mitt nya jobb ligger i Ale, mao borde vi hitta ngt mitt emellan så att inte bara jag behöver ta pendlingen på ca 2 mil varje dag..

Så då är ju frågan vad ligger mitt emellan Gårda och Ale??
Gårdsten och  Kärra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar