10.15.2010

15:onde oktober

Blev väckt för en stund sedan, ja jo jag har varit uppe tidigare idag men kroppen sa att den ville sova mer, iaf utav lillasyster som ringde. Så nu har jag varit duktig och diskat och plockat undan lite här hemma så att det slipper se ut som att två tonåringar utan "tid" att städa bor här.. Jag tog den orken jag hade till det så nu får allt min käraste laga mat och fixa aresten för kvällen :)

Helt otroligt, jag har varit hemma nästan en hel dag och inte haft igång tv:n en enda gång, det här är första gågnen jag sätter igång datorn idag också. Jag läste någonstans att spenderar man mer än 2 timmar framför tv:n varje dag så kan man lättare drabbas av demens??? Men hur är det då med datorer? Mitt jobb är ju delvis att sitta framför en dator hela dagen, borde jag inte då ha betydligt bättre betalt om jag varje dag sitter där och riskerar min hälsa??

Hoppas iaf på att få en såndär stressboll snart, har grymt ont i vänster handled och det pulserar ut i fingrarna. Kan bero på bandaget som sitter lite högre upp iofs, har plågat mig med att sätta in en p-stav idag. Men det känns skönt att slippa stoppa i mig piller varje dag som jag ändå med jämna mellanrum alltid lyckas glömma att ta..

Time for more sleep..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar