8.15.2010

Förlovningsringar

Vi var inne i en butik i stan för att kolla vad de hade för ringar men alla var ju typ likadana och lika tråkiga. Jag vill ha en egen ring, men de grymt vad jag tappat min talang eller ens förmåga att kunna måla och skissa..
Har nu suttit sedan 8.30 och kollat bilder på nätet efter den perfekta ringen men de saknar något, överraskningen..

Denna gillar jag men den saknar ju en sten..


den här är fin men det ser lite ut som den vissnat och den har ingen sten..


lite annorlunda men fel färger..


fina former lite fel färger..


ful form på stenarna..
men annar gillar jag denna..


jag är inget fan av hjärtan när det kommer till stenen på min ring
men utformningen på dessa ringar gillar jag..

Så det bli i slutändan till att kolla på dessa olika och göra en vacker kombination av de delar jag gillar mest..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar