8.18.2010

ett konstant tryck mot tinningarna

Alltså så kallad huvudvärk, som nu har suttit i sedan i måndags. Tabletter fungerar inte och det blir inte bättre av att sitta framför den här burken 8 timmar om dagen för att sedan gå hem och stirra ytterligare 5 timmar i en annan burk..

Understimulerad!!!
Vad ska jag göra?
Träna? Jo det skulle nog hjälpa till viss del, men om man ska spara pengar då får man ge sig ut i naturen ist för till gymmet. Och jag vill helst simma och gå på box och yoga..

Men imorgon händer det iaf lite grejer :)
GBG here we come!!
Håller tummarna för allt som jag längtar efter.
Och om det finns högre makter så önskar jag att vi kan få lägenheten på Storhöjdsgatan 6 D Strömmensberg!! (som jag nu ser att de tagit bort annonsen på :(.. *snyft*

Nu är det inga personer i kö men så snart jag avslutar här så kommer det väl igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar