12.15.2009

Sjukling

Hur kan det komma sig att varenda gång jag varvar ner lite så blir jag sjuk? Slutade ju jobba i torsdags och sen bara det flög på mig, feber, förkylning och halsont.. Har kännt mig kass hela helgen och idag är egentligen första dagen som jag bara vilar.. Men jag känner pressen och stressen av att behöva börja packa, flytten är överhängande just nu.. Och mitt i allt vill mamma ha hjälp hemma, så imorgon sätter jag mig på tåget hem.. Så typiskt att allt kommer på en gång och jag vill så gärna få svar angående jobbet.. Så jag vet var jag ska ta vägen.

Ska iaf ta tag i den där högen med papper och sen packa lite ifall det är så att jag blir kvar i hemtrakterna resten av veckan.. Ska försöka fixa julklapparna också, så svårt vad man ska hitta på. Och ännu svårare när ekonomin ligger back!

Nu är det bara 9 dagar kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar