5.18.2009

En och en halv dag

Äntligen är kemi provet ur världen, om nu inte jag hade tillfällig minnesförlust och får IG.. Tvätten ligger i maskinen, det är snart diskat och packat för en långweekend i Skövde. Och jag har helt klart förätit mig på ljusa fluff frallor.. Oboy still going strong..

Det börjar närma sig nu, en ny månad, första sommarmånaden, studenten, sommarlov och en lite hmm... En lite halvläskig men otroligt spännande och underbar sak, förhoppningsvis iaf.. Jag håller tummarna nu, jag tror och vill verkligen detta. Det är konstigt att man kan känna så starkt när det är rätt, en känsla av välbefinnande har infunnit sig i hela mig, ett lugn som inte funnits tidigare i vår relation.

Epilering är läskigt, gör ont och verkar allmänt vara en knepig behandling. Det måste ju finnas bättre sätt att ta bort obekväm hårväxt än att sticka med nål och tillföra ström. Om inte så vill jag gärna hjälpa till att hitta ett bättre, mindre obekvämt sätt.

Gul bil!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar