12.05.2008

Love of Today

Varje dag utan dig känns så otroligt tom, fast att jag vet att du inte är så långt bort..
Jag saknar dig.. Och just nu känns veckorna som en evighet,
längtar tills jag får se dig igen..

Det är så svårt när jag inte vet var du står, vad du känner och vad du vill..
Ibland känns det som att du besvarar allt det jag känner för dig men ibland så blir du tyst,
drar dig för att säga mer än du känner att du måste.
Jag hoppas dock att det bara är din skyddsbarriär,
jag vet att du nog är lika rädd som mig..
Rädd för att uttrycka allt det där som du vill, rädd för att bli sårad,
rädd för att förlora den som du bryr dig så mycket om,
rädd för att förlora den du älskar..
Den du alltid har älskat, sen den första dagen ni såg varandra,
den som du alltid kommer att älska..
Du vet redan nu att det är rätt,
att det är såhär det ska kännas när du har hittat den där speciella personen som uppfyller alla dina förväntningar på vad kärlek skulle vara.
När hjärtat slår några extra slag,
du blir varm av tanken på personen och du ler så fort du ser den..
Ingenting har någonsin känts så rätt och det vet du..
Vad som än har hänt, sagts och gjorts, inte sagts och inte gjorts så tillhör det det förflutna, och jag vet att det alltid finns en framtid i våra liv..
En framtid som jag vet att jag vill uppleva med dig..

Jag Älskar Dig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar