12.16.2008

And I will Always Love You - Bodyguard

Vaxning i skolan idag, bikini och axill..
Bikini var inga problem men att vaxa sig i armhålorna borde man få bra betalt för att göra,
sjukt ont.. Dagen slutade ju dock inte där, bokad tid på Formbar för en brasilian vax kl 16..
Så nu ligger jag hemma i soffan, kolla på Ugly Betty och dricker gott te för att lindra lite..

Helgen har varit underbar, tack mina underbara vänner och min älskade syster..
Ni betyder allt för mig..

Men det sitter en klump i magen och långt in i hjärtat..
Är det sant att man får vad man förtjänar?
Att så som man behandlar andra blir man själv behandlad?
Har jag verkligen gjort mig förtjänt av att må så här i så fall?

Hopp och tiden läker oftast alla sår..
Jag hoppas att det även gäller för mig..
Allt jag vill är att vi ska få vara lyckliga, tillsammans..

Svarens bok:
Fråga. Kommer vi att få vara tillsammans?
Svar: Du har klarat säkerhetskontrollen.

2 kommentarer:

  1. I heart you!!!
    säkerhetskontrollen? e det din egen säkerhet? att du är säker på din sak? be boken att utveckla lite ;) se vad den säger! haha

    SvaraRadera
  2. Jo jag tyckte också att det var ett ganska oklart svar.. Men jag får väl tolka den och se vad som händer.. I heart you too..

    SvaraRadera