12.10.2008

Kärleken finns alltid kvar

Jag är ute på så himla hal is just nu och jag vet ärligt inte hur länge jag klarar av det här..
Jag vill kunna säga - Jag älskar dig.. varje dag,
men jag kan inte säga det när det inte är besvarat..
Vad är det som gör det så svårt?
Det gör så otroligt ont i mig just nu, jag kan inte sluta tänka på dig och på allt..
Ju mer jag tänker ju mer gråter jag och desto värre blir det..
Var är stopp knappen?

Och samtidigt, vad vore väl kärleken värd om man inte blev tvungen att kämpa för den..
När allt annat förvinner så finns kärleken alltid kvar.

När jag skriver att jag älskar dig så säger jag det samtidigt..
Att jag älskar dig betyder att jag skulle göra allt för dig..
Jag skulle sitta i din trappuppgång hela natten och vänta på dig.
Jag skulle ge upp vad som helst för dig.
Jag skulle dö för dig.
Jag skulle älska dig varje dag.
Jag skulle göra allt för att se dig lycklig.


Jag Älskar Dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar