10.16.2008

16 oktober

Redan kväll, igen??
Var tog dagen vägen, jo just det..
10:15 var jag med på min första behandling, en ansiktsbehandling i form av att tillföra elektricitet till huden för att stimulera och strama upp.
Den hade en benämning som jag tyvärr redan glömt, Facial nånting..
Sedan en massa ny info, uppmärkning av alla mina saker, lunch,
mer info och sen nästa behandling.
Portömning. Japp visst låter det mysigt..
Men det så helt okej ut.
Man börjar med en rengöring, sedan en ansiktspeeling, någon form av varm ånga (vapozon), portämning, följt av en ansiktsmask, rengöring och till sist en ansiktskräm.
Jag hade lätt kunnat tänka mig en sån behandling.
Och för att inte glömma, dagens fadder, Mikaela i D klassen.
Du gjorde dagen väldigt bra.

Det är Vänner på tv nu, svårt att tänka på någon annan än dig..
Ross och Rachel. Rachel och Ross.

Dags att fortsätta packa, äta och se på tv..
Hoppas att min helg blir bättre än den var för en vecka sen..

1 kommentar:

  1. vem är detdu inte kan släppa tankarna från? /alex

    SvaraRadera