9.21.2008

Weekend

Söndag igen, hela dagen har jag än så länge spenderat inomhus, i soffan tittandes på Sex and the City - the movie.. second time around for the day..

Druckit 2 smoothies, än så länge inget kaffe och planerna på att kila ner på stan och göra de sista inköpen för skolan gick ju sådär.. Segt segt segt..

Fredag - Upp vid 07:15, frukost och sen lasta in alla möbler och kläder och skor i flyttsläpet för att sen köra 2 timmar till mitt nya hem.. Medan pappa målade sovrummet bar jag och mamma in alla möbler Som nu står i en hög mitt på vardagsrum golvet så att min kära far kan komma åt att sätta klart väv och måla nästa helg.. Sen är det dags att flytta, på riktigt..

Fredag kväll - Prinsess kalas hemma hos Helena och mig :) Jag kommer att sakna att bo tillsammans med dig.. Så strax efter 19-tiden kom jag hem, i en rosa puffklänning men tyvärr ingen tiara.. Bilderna ligger i Helenas kamera så dom kanske jag lägger upp en annan dag så ni får se hur söta vi var och hur kul vi hade.. Tipspromenad, fiskedamm och så sjukt mkt sötsaker att vi mådde illa innan tårtan ena kommit fram.. Sen avslutade vi, Helena, Helen och jag, kvällen på Husaren.. En kvick sväng på dansgolvet, som var näst intill tomt.. Så vi blev inte långvariga..


Lördag - blev väckt vid 9, gick upp vid 10, jag och Helena tvättade typ fram till strax efter 14.. Sen slöade vi hela dan, Helena lagade middag till mig och Henrik, så grymt gott :) Daniel kom de förbi och hälsade på en sväng innan vi skulle till Pim's, så att jag kunde få min efterlängta latte och lite ljud och folk att titta på..


Söndag, so far - Det blev ganska sent igår så jag vaknade inte förren 12.30, tog en dusch och tvättade bort lördagens make.. Sen fick jag ett litet ryck på röran efter i fredags, så jag städade lite gjorde en banan och blåbärs smoothie och satte mig på soffan.. Och här sitter jag än, iaf i typ 15 minuter till innan jag måste resa på mig för att fixa till mig för min date med Ida..

1 kommentar:

  1. höh! :-O har du druckit smoothie idag!? vad avis jag blir... du får köpa hem lite frysta hallon eller jordgubbar imorn efter jobbet så vi kan göra nån skogsbär ;) oj vad lägligt! du messa just å fråga om du skulle köpa med nåt... GÖTT KÖTT! ses snart. puss! (PS. jag kommer sakna att ha dig här med gums)/hilly

    SvaraRadera