9.26.2008

FLYTTMANI

Just nu är det flyttar och inflyttningsfester var och varannan vecka inbokad i kalendern..
Nästa - Nisse och Jesper 4/9..

Nog för att det är kul men vad ska man hitta på att ta med sig?
En blomma känns för tråkigt.
Choklad för vanligt (om det inte är någon exklusiv Belgisk eller liknande).
Man vill ju lyckas hitta det där som man vet att den som får det har användning för och kanske undermedvetet verkligen vill ha eller iaf behöver..
Själv så kommer jag nog inte kunna ha någon inflyttningsfest, å andra sidan så hade jag ju en för ca ett år sen exakt..*ler*

Men jag tänker se det som en inflyttningsfest varje gång det kommer någon ny vän på besök hos mig i Göteborg..

Och min lista över inflyttningspresenter kan göras lång.. =)


Den här boken..

Jag bara älskar matlagningsprogram och Leila Bakar slår det mesta..

Den här skivan..

Och gärna ett eget Wayne's Coffee hemma i köket =)

Dags att jobba de sista 3 timmarna av arbetsdagen och förhoppningsvis sista dagen att jobba på ett bra tag..*ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar