9.18.2008

Sista arbetsdagen för den här veckan

Det är så kul när man får skämma bort någon annan med massa onödiga saker, så nu har jag varit och köpt presenter till Helena. Tyvärr så kan jag ju inte avslöja vad jag har köpt, än iaf, eftersom att, hmm eller jag tror nog att du kikar in på min blogg ibland babe =) jag kan dock avslöja att jag till lunch har ätit en macka, druckit en latte från Wayne´s och en kaka från Läckerbiten.. Nyttigheten själv..

Igår var jag dock duktig, jobbade till 16:15, tog sedan bussen till skara för att köra lite gymnastik och sedan gå på handbolls match med Jonas och Patrik Mest för att slippa åka buss tillbaka till Skövde *ler* Det var iaf premiär match för Skara HK och den spelades mot Västra Frölunda, dock klarade Jonas inte av att se slutet (som vanligt) så jag vet inte slutresultatet. Men jag kan intyga med bilder att jag har varit på matchen och dessutom så var min far speaker..

Imorgon blir det kalas på kvällen, men från 8 på morgonen ska det bäras möbler och köras flyttlass till Torslanda.. Så om någon känner sig sugen på ett gratis träningspass är det bara att höra av sig.. =) Känns ju för övrigt lagom lockande att behöva sätta sig på bussen till Skara idag igen, men jag får ju iaf träffa Ida. Och förhoppningsvis lillasyster efter att hon slutar jobba ikväll, bara så du vet tar jag med mig filmen men kommer du inte innan 22.30 så börjar jag titta själv..

En timma kvar på jobbet..
Mamma, om du nu läser min blogg, inget gnäll för nu har jag shoppat igen..

Ett duschdraperi *ler*

1 kommentar:

  1. Hmmm sitter du och bloggar kl 05 10 ? du e la för rolig =) Hoppas allt är bra! // Richard

    SvaraRadera