6.20.2010

härliga helg

Som snart är slut men det gör ingenting, familjen är snart hemma från Spanien, vi har haft en bra helg. Igår hade vi taco och wiikväll med Helena och Henke :)
Yoshi gjorde tyvärr ingen vidare insats..

Jag och Helena var på gengåvan igår och jag hittade fler böcker i den serie jag börjat samla på. De är med blommiga omslag, bara romantiska romaner.. Och även en tallrik med Skara Domkyrka på, jag blir lite nostalgisk och vill spara på saker från förr. Så om jag får några barn så kan jag visa dem hur det en gång var, jag köpte även en bok till dem, alla världens sagor..

Idag har vi varit i Skara hos kärlekens föräldrar och även en sväng och tittat på hans brors hus, som han och hans sambo håller på att göra iordning, det var väldigt fint. 

Och efter det åkte vi till Chilli för att kolla på en soffa som vi pratat lite om och om 2-3 veckor kommer den hem och bor hos oss :) jag ska lägga upp en bild på den lite senare när det fungerar med överföringen från mobilen..

Nu ska det lagas mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar