6.16.2010

Efter lunchen tankar

Läste i horoskopet att den här månaden skulle jag ha behov av att vara fri och göra som jag vill, festa, umgås med kompisar osv. Jobbigt när vi båda har samma tecken, fast jag känner inte att det stämmer in på mig utan mer på honom. Live and let go!! ekar i mitt huvud. Ibland måste man få vara själv och planera sin egen tid men det man måste tänka på i en relation är nog ändå att okeja det med sin partner. Vissa onödiga dispyter kan annars uppstå. Visst vore det skönt ibland att ha ett eget rum med en dörr som gick att stänga. Speciellt under fotbolls VM, för vem f*n vill titta på fotboll en hel månad??

Ikväll är det Greys och jag hoppas verklgien att tv:n är min vid 21.00 och en timma framåt :)

It´s not a religion it´s a relationship

Och jag vill bara känna mig inräknad oavsett pargrejer eller polaregrejer..
Backar ett steg för att se hur länge det här frihetsbehovet håller i sig.

2 kommentarer:

  1. Kommer ni till Sthlm i helgen?

    SvaraRadera
  2. Nej det blir inte av tyvärr.. Vi kommer nog i sommar ist :)

    SvaraRadera