2.16.2012

16/2-12 Malaga dag 12

Helt otroligt vad tiden går fort :)
Ja idag så öppnar H&M en ny butik inne i Malaga centrum, så imorgon tar vi oss en titt på den!
Idag väntar skola mellan 9.30-11.00 sen så tror jag att jag ska försöka mig på en promenad och fixa mitt hår.

Hemma brukar jag dog duscha varannan dag, och tvättar håret ungefär lika ofta. Här är det så kallt och varmvattnet r väldigt begränsat så jag drar mig verkligen för att duscha.. Låter som att jag är superäcklig, men jag kör raggardusch i handfatet ist :)

Vi skulle ju ut och käka Paella igår men de flesta av oss ville ha med kyckling ist för skaldjur så vi gick runt i ca 20 min utan att hitta ett enda ställe som serverade med kyckling :( Vi hamnade på Namnaste ist och käkade hamburgare, helt ok men inte suveränt goda. Direkt efter när vi var på väg hem så frågade vi på restaurangen bredvid om Paella med kyckling och servitören sa, självklart har vi det :) Åh vadå störande..

Så nu blir det Paella imorgon fredag ist:) Idag ska det bli riktigt varmt så det blir till att fixa barret, duscha och sen hoppas i ngt soft och hänga på Mykonos resten av dagen. Vårt som sagt stammishäng, ett fräscht cafe med ok priser och trevlig personal..




Utsikt från Mykonos :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar