5.15.2011

Hur j*la svårt ska det vara??

Har nu försökt i över 2 timmar att få över mina bilder från min iPhone till datorn men det funkar fan inte..

Jag har iaf börjat dagen bra, en powerwalk på 30 minuter följt av Wii fit plus, körde mag- och benövningar..
Sen blev det frukost, vi kör allevo/modifast diet på jobbet nu i 2 veckor. Testar de olika produkterna och ser om det verkligen fungerar.

Vi började i måndags och sen dess har jag gått ner 1,5 kilo.. Då ska det tilläggas att jag har ätit lite vanlig mat de flesta dagarna, bara 1 mål.
Måndagen körde jag bara ersättningsmåltider.
Tisdagen - så åt jag lite kyckling och sallad på kvällen.
Onsdagen - jag kokade 3 ägg.
Torsdagen - lunch på Scandic Crown - mest sallad, lite kött och mos.
Fredagen - Kycklingsallad.

Jag har promenerat ca 30 minuter varje dag och kört Wii..
En vecka kvar att köra innan jag börjar trappa upp men vanlig mat igen och då även mer träning..

Jag ska snart iväg på en välbehövlig helkroppsmassage, ska bli underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar