2.14.2009

En speciell dag för alla som har någon

Som sagt 3 veckor kvar.. Och ändå kan jag inte sluta hoppas, fast att jag nästa vet att du åker.. Det är så jävla jobbigt och svårt att fatta..

Alla Hjärtans Dag.. En dag helt tillägnad dom som har någon speciell vid sin sida. För oss andra dödliga en helt vanlig jobbig dag med massa krims, blommor, bakelser, kort och ut klippta hjärtan som påminner oss om att singel livet verkligen suger ibland. För mig så är hela dagen ett hån, typ som att, " Hade du spelat dina kort rätt så..."

Men jag är inte bitter, någon gång så kommer den här dagen igen och kanske så finns det då ngn som har tagit vara på mitt hjärta..

Men idag går alla mina tankar till dig.. Inte en enda hälsning till någon annan...

Tro och hopp kommer man långt på och när du säger att "It´s never off the table" så tror jag att kärlek är det som kommer härnäst...

Alla ni som har någon speciell, ta till vara på dom, älska dom och säg allt ni vill att dom ska veta.. Man vet aldrig när det blir sista gången eller kanske för sent..

Jag älskar
Nu och för evigt
Dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar