1.17.2009

Äkta kärlek dör aldrig

Och ändå är det dags att gå vidare, ta ett nytt steg i en helt annan riktning. Det är tungt men jag känner att det nog är rätt, just nu iaf. Jag har ju lärt mig en del saker på vägen, att skilja på rätt och fel, att våga säga hur jag känner oavsett vad jag får för respons. Att rädslan för att göra fel val kan vara så stor att man låter bli hellre än att misslyckas är ännu mer skrämmande än rädslan i sig.
Jag inser när jag tittar tillbaka på månaderna som gått att jag har haft en hyfsat mörk period, så nu längtar jag till våren istället. Det är snart dags att börja ta behandlingar i salongen, nya ämnen att ta tag i, mer prov och långa dagar tillsammans med några av världens bästa tjejer. Ni gör det värt att gå upp på morgonen, att le både på ut och insidan och ni underlättar vardagen på många sätt..

Skolan går för övrigt väldigt bra, nu har vi gått igenom nästan alla Declêors produkter, nästa vecka blir det Md formulations och sedan Matis.. Det är mycket nu men det är kul och det får tiden att bara försvinna..

Det är visst dags att ta en dusch och börja ladda inför kvällen. Ikväll ska jag bara ha kul, det är mitt mål idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar