11.20.2008

Plus/Minus - Ok?

Är det fortfarnade okej att göra för och emot listor?
Känns lite B men jag tror nog att många saker kan lösas med den taktiken.
Kanske även mina problem eller rättare sagt min osäkerhet och vilsenhet..

Det blir iaf plan A, eller en del av den.. Jag kanske borde ha en backup plan men å andra sidan så brukar jag inte behöva någon sådan. Så om det inte blir som jag tänkt mig så är det nog bara att gå vidare, glömma och börja om på nytt..

Under tiden som jag bestämmer mig för om jag ska genomföra plan A så kan jag ju fortsätta plugga. Prov på huden på tisdag nästa vecka och frans/bryn prov på fredan.. Och jag borde verkligen ta tag i det, inte mkt tid att plugga i helgen när Madie kommer på visit..*ler*
I helgen blir det måla väggen, en sväng till IKEA, baka pepparkakor, plugga, öva på Madie och SOVA SOVA SOVA...

love you babe..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar