7.13.2011

Underbara mage

Hur kan det komma sig att efter två väldigt bra veckor, då jag och min käraste har kört ngn variant av GI/LCHF, så kraschar min mage fullständigt?

Jag har inte haft ont, inte varit svullen och inte kännt mig fel, ful eller fet på två veckor. Men igår kom världens kramanfall och idag fortsätte helvetet!

Nu sätter jag in specialstyrka i form av Iberogast!

Så här står det att läsa om:
Iberogast

är det första multi-funktionella växtläkemedlet mot dyspepsi och IBS. Det är klassificerat som ett väldokumenterat växtbaserat läkemedel, VVBL. Iberogast har ett brett verkningsmönster som påverkar flera funktionella störningar samtidigt.

Iberogast är till för lindring av symtom vid funktionell dyspepsi och IBS, såsom uppkördhet, magknip och illamående. Bör endast användas sedan läkare konstaterat att funktionell dyspepsi eller IBS föreligger.

Iberogast är receptfritt med säljes endast via apotek.


Save me!

OBS! Har flera kunder som provat och säger att det hjälper och en lite flaska kostar bara 169 kr,
iaf på DocMorris Apotek :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar