11.08.2010

Helgen som var

Jag tackar för det underbara vädret som helgen har bjudit på, det var välbehövligt med sol och ljus..
Det blev ännu en lugn helg, med alldeles för mkt gott och för lite motion..
Jag har träffat Ida som lyckats dra med mig ut på två långpromenader iaf. Igår gick vi ut till Maxi och köpte blekning och massa barnkläder :) (hoppas inte Edward läser min blogg)..

Jag är numera superblond, inte jättesnyggt men det lägger sig snart hoppas jag.. En efterbehandling inom kort också så blir det nog toppen, tänkte tona ner det lite och gå lite mer pärlblond än honungsblond..

Och jag har lagat god mat, kycklinggryta på helgrillad kyckling :) det blev toppengott och superenkelt när man inte har lust att stå i köket i flera timmar..
Som ikväll, då jag har tänkt potatis i ugnen, typ hasselbacks fast med skal då jag är alldeles för lat för att skala :) Till det blir det fläskfilé och grönsparris :) Mumma..

Sjukt vad det ringer idag då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar