2.08.2010

Ikväll på tv är det

medium!!
Äntligen måndag, ja jag känner faktiskt så, det är skönt att vara tillbaka på jobbet efter en helg som jag mer eller mindre sovit bort.. Eftersom att SJ bestämde sig för att kidnappa min fredagsdejt så la jag mig raklång på soffan och läste "Diamanter är förevigt" och unnade mig lite rött vin..


Patricia Arquette..

I lördags så var jag och spanade in Livingroom och kände mig lagom avundsjuk på de som unnar sig att träna på en sådan skön plats.. Lite öppet för min del, som alltid tränat på ett gym där jag kan gömma mig och svettas i fred. Men vilka fina salar, och vilket underbart omklädningsrum! Det var som att gå in i Sex and the City avsnittet där tjejerna gå på Spa. Jag vill också träna där! Och jag vill gå på pass, Zumba är något som jag har velat prova länge men det verkar som att jag får drömma ett tag till..

Senare åkte vi en sväng till Maxi och fikade på Wayne´s.. :)
Kvällen bjöd på Taco, en ordentlig tacokväll med massa gott.. Och "the ugly truth".. jag nämner bara den för den andra filmen var så dålig.. *ler* Och jag tänker inte ta på mig för det..  

Sovmorgon igår, ända till 9.03 *ler* Och sen "lyx" frukost, färska frallor, juice, kaffe och yoghurt :)
Vid 12.30 åkte vi över till Skara och blev bjudna på söndagsstek :) Lyckligast i världen var jag då.. haha

Sen var det dags att åka hem och tvätta, handla och se på tv, en anna satt i köket och jobbade..*ler* inte var det jag iaf.. Och sen somnade jag in fint till ngn svensk halvkass film.. Mao en underbar söndag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar