11.17.2009

You - Me - Us


Ännu en dag som inte blev som planerat, har lyckats städa, laga lunch för resten av veckan, promenixa, fixa skadedjursbekämpning och tittat på en lägenhet.. Men den var inget att ha tyvärr, luktade rök och var allmänt skabbig bara.. Så jag letar vidare..

En dag då jag har varit arg och ledsen, förvirrad och en annan känsla, som inte riktigt går att beskriva för den existerar bara mellan oss.. Känslostormar.
Var står vi egentligen? Första kontakten på över 3 månader, det var både konstigt och lättande och skönt. Vad hade hänt om tankarna omvandlats i handlingar idag.. Vad hade hänt imorgon, hur hade det kännts?
Jag får inte veta just nu och kanske aldrig, men jag behöver inte oroa mig över att få ångest..
Om det någon gång skulle bli en till gång så måste det vara annorlunda, jag kan inte känna mig som andrahands valet. Det behövs mer och det måste vara äkta om jag ska ens överväga det igen..
Tankarna finns kvar, din röst i mitt huvud, dina ord upprepas och ett lugn infinner sig i mig för en stund.. Önskar att.. Håller det för mig själv, för önskningar ska man inte säga högt..

Sweet dreams

1 kommentar:

  1. nejnej angelica vad håller du på med nu?! big nono/ fia

    SvaraRadera