2.14.2012

Alla hjärtans dag

Dag nr 10 i Malga!

Jag ligger i sängen, är trött efter dagens shopping :)
Hihi det finns så mkt fint i butikerna, mkt vårkläder och sommaren smyger sig sakta in också, blommiga mönster och pastelliga färger. Eftersom jag förväntade mig lite mer värme så har jag ju fått göra lite investeringar sen jag kom hit. Bland annat en jacka, täcke och sängkläder, en handduk och lite annat smått:)

Idag blev det:

                               Klänning från Zara, dålig bild men den är väldigt fint smaragdgrön :)


                                                                    Läppstift från Kiko



                                             Svarta ögonskuggor från Kiko, till cadiz carnival :)
                                                    Ska lägga upp en bild på min mask också
Bikerboots, nödvändigt att ha när vädret är som det är... Tur att allt är på REA

Och denna favorit!
Kornblå klänning med fransar från Zara :)
Me <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar