1.17.2011

Wii Fit Plus eller ett gymkort??

Jag testade mitt nya Wii Fit Plus idag och det var så mkt roligare och jobbigare än jag trodde det skulle vara. Så nu överväger jag att ge det en riktig chans, såpass att jag funderar på att strunta i gymkort..

Men lite ågren har jag ändå, just nu är det bra erbjudande på ett närliggande gym, 299 i månaden med tillgång till det mesta. Det tar ca 5 min att gå till gymmet och de har vissa rätt bra pass som jag missar om jag inte köper ett kort.

Men tänk vad kul det vore att uppnå riktiga resultat med ett spel..

So what will it be? Game och Gym?

2 kommentarer:

  1. det beror på inställning och disciplin! =) jag tror du kan spara 300 spänn i månaden. Det kommer fler erbjudanden!

    SvaraRadera
  2. jag bestämde mig för att köra dubbelt.. jag vill åt passen och den typen av kondition som wii inte kan erbjuda..

    SvaraRadera