1.19.2011

snuvad på jobbet och 2 ggr dessutom

Idag så gick det upp inte bara ett, utan 2 ljus för mig när jag kom in på elisabethskolan för att få ryggmassage och vaxning. Hon har snuvat mig på 2 jobb!!

Vi vet alla att erfarenhet går för utbildning och ja i princip allt annat också. Det var anledningen till att jag inte fick jobbet för ID på Åhlens förra året, de valde en tjej med lite mer erfarenhet. Och idag som sagt så gick det upp för mig att samma person som snuvade mig med sin erfarenhet som bestod at ca 2-3 månaders mer jobb även har snuvat på det andra jobbet jag intervjuades för i somras. Snacka om att bli omkull putt!!

Jag är inte bitter men det känns ju mer eller mindre för jäkligt att hennes 2-3 månader ska drabba mig 2 ggr på raken. Dessutom på 2 jobb som jag vet att jag hade varit klockren för, jag har ngt annat än 2-3 månaders extra erfarenhet, jag har en vilja, ett engagemnag och jag har en viss speciell typ av talang!

Med detta sagt drar jag mig tillbaka för dagen, ser några avsnitt av Gossip Girl och försöker låta bli att tänka på att jag nu ska jobba 9 dagar i rad.. *suck*

1 kommentar:

  1. Ha tålamod gumman. Snart är det du som stjäl andras jobb! Du är grym! Vi får boka ett nytt datum snart. Love you!

    SvaraRadera