10.03.2010

Om jag hade

En stor blogg så hade jag nu skapat kaos för mina läsare då jag inte skrivit ett inlägg på över en veckan. Det hade garanterat tom stått om det i tidningen och på massa olika sidor på nätet.

Var är Angie?
Har hon dött?
Varför bloggar hon inte?
Kommer hon att blogga igen?
Och har hon ngn ursäkt till sitt uppträdande?

Angie är hemma på soffan.
Hon lever fortfarande, överlevde migränattacken i em med nöd och näppe.
Hon har inte orkat blogga, för förra helgen var hon i Sthlm och sedan åkte hon på kryssning och sen dess har hon varti i obalans - bokstavligt talat. Åksjuk och numera även sjösjuk..
Hon kommer att blogga många många mer gånger..
Jag tänker nog skita i att be om ursäkt eftersom att ingen lidit av att jag inte bloggat sedan förra fredan..

Ikväll blir det tacos med min älskling (tycker för övrigt det är asmesigt att skriva "min älskling" när man pratar om sin partner) men han är f*n den mest underbara just nu som står ut med att jag mår mer crappy än vanligt är är typ 700 ggr gnälligare än jag brukar vara.. :) En eloge till Jonas!

Helt plötsligt kom jag på massa kul grejer att skriva om men det får bli imorgon för nu ska jag fortsätta min söndag med att vila så att min hjärna kommer i balans.

Oktoberfesten
Kryssningen
Sthlm
Kickoffen
Yrsel
Sjukvården i Sverige
kristaller i öronen?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar