10.06.2010

Oktoberfesten i Skara

Ja i lördags var jag och lillasyster först på manikyr nere i stan på Centernails, jag är nöjd med resultatet förutom att de klippte bort fö rmkt av mina nagelband.. Mina naglar är just nu bensingrå, vackert värre..

Vi åt en liten lunch och tog sedna med lillebror och åkte till Skara för att parta loss.
Min nya kareokeskiva kom till användning men inget slår ABBA i slutändan :)

Eftersom jag redan är lagom vinglig så hällde jag i mig lite vin och vi åt mat från Canton, kinaresturangen i Skara som slår allt vad gäller kinamat. Det blev biff med bambuskott samt en Capri :) Smällfetmätt!!

Vi gick till Stadt runt 23.30 och kom in i ett lagom trångt vimmel av massa skarabor..
Och tydligen folk från Tidaholm och alla möjliga konstiga små hålor runt omkring.. *ler*
För min del var det en ganska lugn kväll, allt verkar hända när jag går hem.
Lillasyster får en öl över sig, håller på att sli utslängd av vakterna osv osv..

Ska se om jag kan hitta några bilder från kvällen, lägger isf upp dem senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar