12.01.2008

Love of today

Hemma igen, ensam, utan dig... Önskar att jag inte hade behövt lämna dig i morse..

Du låg där och andades lugnt, fridfull och fin,
alltid så otroligt fin och ditt leende lyste genom morgon mörkret när du såg på mig..
Helgen har varit lite magisk,
julen är en underbar tid och som en dimma har magin legat de senaste dagarna..
För en stund döljt allt det jobbiga och svåra och på flera sätt har det varit så skönt. Men verkligheten har hunnit ikapp mig igen och dimman börjar lätta,
jag känner återigen en tung känsla i mitt hjärta..
Saknaden av dig..

November Love

Jag tänkte säga det till dig innan jag gick men när jag låg där och såg på dig så fick jag inte fram ett ord. Rädslan av att du inte ska besvara mina känslor gör att jag inte kan säga allt jag vill..
Allt det där som jag känner och vill att du ska veta..

Jag Älskar Dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar